Συνέντευξη | Valentina Monetta: Η εκπρόσωπος του Σαν Μαρίνο μιλάει αποκλειστικά για τη συμμετοχή της και για τον… Σάκη!


Για να σε βάλω στο θέμα, η Valentina Monetta συμμετείχε στο διαγωνισμό το 2012 με το “The Social Network song”. Έφτασε μέχρι την 14η θέση του ημιτελικού της, χωρίς να καταφέρει να δει τελικό. Παρ’ όλα αυτά, ήταν η καλύτερη θέση της χώρας της μέχρι τώρα

Είσαι έτοιμη για τον διαγωνισμό;
Προετοιμάζομαι ψυχολογικά όσο μπορώ… Αν και νιώθω πιο ευαίσθητη φέτος, που θα βρεθώ για ακόμη μία φορά στη σκηνή της Eurovision, μπορώ να πω ότι είμαι πιο δυνατή και πιο ώριμη.

Γιατί αποφάσισες να συμμετάσχεις ξανά, για δεύτερη φορά στη σειρά;
Γιατί όχι; Είμαι πολύ χαρούμενη που το Σαν Μαρίνο πιστεύει στο ταλέντο μου και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο επιλέγω να ξαναπάω στη Eurovision!

Πες μας λίγα λόγια για το τραγούδι σου. Γιατί το επέλεξες;
Οι στίχοι είναι το πρώτο πράγμα που ερωτεύτηκα σε αυτό το τραγούδι. Ο ώριμος ήχος του Ralph Siegel και οι εκπληκτικοί στίχοι του Mauro Balestri, έδεσαν με την ερμηνεία μου και έδωσαν ζωή στο “Crisalide”!

Φέτος, το τραγούδι σου είναι πολύ δημοφιλές, ειδικά στους fans της Eurovision. Πώς νιώθεις γι’ αυτό;
Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους για την αγάπη και την υποστήριξή τους.

Νομίζεις ότι το Σαν Μαρίνο είναι έτοιμο για μια νίκη στη Eurovision;
Νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα έφερνε μια τεράστια, ίσως και επική, αλλαγή στο Σαν Μαρίνο αλλά, ναι, πιστεύω ότι το Σαν Μαρίνο είναι έτοιμο για μια νίκη στο διαγωνισμό. Ο πρωταρχικός μου στόχος είναι να περάσω στον τελικό αλλά θα ήμουν ευγνώμων αν είχα ένα τόσο καλό αποτέλεσμα!

Τώρα που συμμετέχεις για δεύτερη φορά και ξέρεις πώς λειτουργεί η Eurovision, πρόκειται να χρησιμοποιήσεις κάποια “μέθοδο”;
Θα είμαι πιο ήρεμη. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Το γεγονός ότι αυτό το τραγούδι επικεντρώνεται περισσότερο σε εμένα, με βοηθάει να μεταδώσω το μήνυμα που θέλω. Θα είμαι όμως η ίδια Valentina που ήμουν και πέρσι!

Θα σε ακούσουμε να ερμηνεύεις το “Crisalide” στα Ιταλικά ή στα Αγγλικά;
Θέλω να ελπίζω ότι θα ακούσετε την Ιταλική εκδοχή του τραγουδιού…

Τι ετοιμάζεις για την βραδιά του ημιτελικού; Πες μας λίγα μυστικά από την εμφάνισή σου…
Θα δείτε εμένα και τους δύο χορευτές μου, τα φτερά μου, το αγαπημένο μου χρώμα, το κόκκινο και τη φωνή μου φυσικά. Αυτά προς το παρόν…

Έχεις ακούσει κάποιο άλλο τραγούδι από το φετινό διαγωνισμό; Το ελληνικό ίσως;
Μου αρέσει πολύ το “Birds” της Anouk από την Ολλανδία, όπως επίσης της Ουκρανίας και της Γαλλίας. Πρέπει να ομολογήσω ότι μου αρέσει το στυλ του ελληνικού τραγουδιού!

Έχεις κάποια αγαπημένη ελληνική συμμετοχή από την Eurovision;
“Shake it”!! Σάκης… είναι απίστευτος performer!

Γιατί το ελληνικό κοινό θα πρέπει να ψηφίσει για το τραγούδι σου;
Σας παρακαλώ βοηθήστε με να γίνω μια όμορφη πεταλούδα και θα πετάξουμε μαζί! Χαχα

Συνέντευξη από τον Γρηγόρη Ραγκούση
πηγή: tralala.gr

Ακούστε εδώ το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει το Σαν Μαρίνο.
 







0 σχόλια:

Copyright © 2013 Sto Monitor.