Θαυμάστριες πετάνε τα σουτιέν τους για χάρη του… Justin Bieber!

Νεαρή φαν θέλησε να αφήσει το δικό της ενθύμιο στο 19χρονο ποπ σταρ

Πριν από τέσσερα χρόνια, όταν και έκανε το ντεμπούτο του στη μουσική σκηνή, οι θαυμάστριές του τού πετούσαν λούτρινα κουκλάκια. Τώρα, ο Τζάστιν Μπίμπερ ενηλικιώθηκε και μαζί με εκείνον και οι φαν του!

Και για του λόγου το αληθές, ο 19χρονος τραγουδιστής ανέβασε φωτογραφία ενός στηθόδεσμου, που βρισκόταν στη σκηνή, κατά τη διάρκεια της συναυλίας του την Κυριακή.

"Υποθέτω ότι όλοι μεγαλώνουν" έγραψε ο νεαρός σταρ στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, συνοδεύοντας το σχόλιο με την ακόλουθη εικόνα.

"Είμαι μόλις 19 χρονών και πιστεύω ότι κάνω  πολύ καλή δουλειά. Θέλω να πω μέσα από την καρδιά μου, πως όλα θα πρέπει να έχουν να κάνουν με τη μουσική μου, με την τέχνη αυτή που κάνω. Δεν είμαι εδώ για να κερδίσω εντυπώσεις, είμαι καλλιτέχνης και θέλω να με παίρνουν στα σοβαρά" είχε δηλώσει ο Μπίμπερ τον περασμένο μήνα κατά την παραλαβή του βραβείου του Milestone στα Billboard Music Awards.

Πηγή: news.gr



0 σχόλια:

Copyright © 2013 Sto Monitor.