Eurovision 2013: Σκληρή απάντηση Πασχαλίδου σε Μπόκοτα για τα 85.000 ευρώ: «Δεν πατούσε το πόδι της! Πήγαινε για shopping»


Χθες η Δάφνη Μπόκοτα ήταν καλεσμένη της Ναταλίας Γερμανού στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» και τα «έχωσε» στην Αλεξάνδρα Πασχαλίδου!

Συγκεκριμένα είπε: «Με έπαιρναν τα παιδιά και έλεγα 'τι λέτε; αφού δουλεύουμε!'. Πάρα πολύ δυσάρεστο συναίσθημα. Αισθάνθηκα εντελώς οργισμένη, προδομένη και απογοητευμένη! Πολύ περισσότερο που εγώ έκανα την Eurovision με το μισθό μου και η κ. Πασχαλίδου πήρε 85,000 ευρώ! Εκεί τρελάθηκα παιδιά! Έπαθα εγκεφαλικό! Πόσο βλάκας μπορεί να είμαι εγώ; ...είχα πει τότε».
Στην εκπομπή της Ντέσσυς Κουβελογιάννη στο ΕXTRA,η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου απάντησε στην Δάφνη Μπόκοτα: "Αυτά τα ψέματα... ξέρετε μη με ξαναπάρετε τηλέφωνο! Από την ημέρα που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα, έχω ακούσει ένα κάρο ψέματα και ειδικά από αυτή την κυρία! Δούλευε 17χρόνια και δεν πατούσε το πόδι της. Δεν την ήξερε άνθρωπος, πήγαινε στην Eurovision για shopping και party." και έκλεισε το τηλέφωνο!


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/Eurovision/story/260726/eurovision-2013-skliri-apantisi-pashalidoy-se-mpokota-gia-ta-85000-eyro-den-patoyse-to-podi-tis-pigaine-gia-shopping#ixzz2Tpwp2Ngc


0 σχόλια:

Copyright © 2013 Sto Monitor.