Τα προσωπικά της Ελενας Παπαρίζου.


Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε για πρώτη φορά στο περιοδικό ΟΚ για όλα όσα ακούγονται γύρω από το όνομά της. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια μίλησε για το τέλος της 12ετής σχέσης της με τον Τόνυ Μαυρίδη αλλά και τον τωρινό της αγαπημένο Ανδρέα Καψάλη. Η τραγουδίστρια όπως δήλωσε θεωρεί οικογένεια της τον σύντροφό της, Αντρέα, από την στιγμή που συζούν και είναι ο πρώτος άνθρωπος που βλέπει όταν ξυπνάει και ο τελευταίος πριν πέσουν για ύπνο. 

Η Έλενα Παπαραζου τονίζει πως επίσημος αρραβώνας δεν έχει γίνει όμως αποκαλύπτει πως ο αγαπημένο της, της έκανε δώρο δαχτυλίδι. Και συγκεκριμένα της είπε: "Ελενάκι μου, θέλω να ζήσω την υπόλοιπή μου ζωή μαζί σου, γιατί δεν μπορώ να τη φανταστώ χωρίς εσένα.” Και έτσι όπως μου έδινε το δαχτυλίδι του είπα: “Ανδρέα μου, ούτε εγώ μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα” και τη φόρεσα τη βέρα.

 Είναι σαν να έχει γίνει μία πρόταση γάμου, χωρίς να έχουμε ορίσει ημερομηνία. Αυτό που θέλω είναι να παραμείνουμε πού καλά μαζί και να καταλήξουμε στον γάμο και όχι στο διαζύγιο! Να κάνουμε μια πολύ ωραία οικογένεια. 

Είναι μεγάλη ευλογία να κάνεις τα δικά σου παιδιά. Και αν δεν μπορείς, να υιοθετήσεις, κι αυτό είναι εξίσου σπουδαίο. Πιστεύω ότι θα είμαι εξαιρετική μάνα και έχω διαλέξει τον εξαιρετικό παρτενέρ για να κάνω παιδιά μαζί του.

"Όσο για την δικαστική αντιπαράθεση με τον πρώην σύντροφό της η Έλενα Παπαρίζου αναφέρει πως ποτέ της δεν είχε την ανάγκη να εκθέσει έτσι την προσωπική της ζωή και συμπληρώνει πως αυτό που έγινε ήταν άσχημο και άδικο. 

"Ήταν όμως και 12 χρόνια με αυτόν τον άνθρωπο. Ήταν ένας γάμος ουσιαστικά, μόνο παιδιά δεν είχαμε αποκτήσει. Και μετά να εκθέτεις με ψευδή τρόπο τον άνθρωπό σου; Κάποια στιγμή όλα θα τελειώσουν, αλλά εγώ δεν θα πω ποτέ τι έχω να μοιράσω με αυτόν τον άνθρωπο". 

Η Έλενα Παπαρίζου τονίζει: "Αυτό αφορά μόνο εμένα κι εκείνον ...Χτυπάω ξύλο και εύχομαι αυτό να μη συμβεί με μένα και τον Ανδρέα, αλλά αν ποτέ συμβεί, να το αντιμετωπίσουμε ώριμα". "Έχω ανάγκη να είμαι με έναν άνθρωπο, δεν μπορώ να ζήσω μόνη, θα πεθάνω".

πηγή: catoptro.blogspot.gr


0 σχόλια:

Copyright © 2013 Sto Monitor.